Informacje dla Kupujących
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
1. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
2. Jakie są koszty dostawy oraz czas oczekiwania na przesyłkę?
3. Na jakich zasadach mogę zwrócić, bądź zareklamować towar?
Ad. 1: W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
- zwykły przelew bankowy na poniższe konto bankowe:
- płatność przy odbiorze przesyłki (u listonosza, bądź w wybranym punkcie odbioru)
Pamiętaj! Składając zamówienie masz obowiązek jego opłacenia. Oznacza to, że w zależności od wybranego sposobu zapłaty, należy dokonać opłaty przez przelew bądź opłacić zamówienie przy odbiorze paczki. Przy zamówieniach płatnych z góry, na Twój przelew czekamy 30 dni.
Ad. 2: Jakie są koszty dostawy oraz czas oczekiwania na przesyłkę?
Koszty dostawy towaru:
- Poczta Polska – 11 zł
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy w Białymstoku – 0 zł (mapkę jak do nas trafić znajdziesz TUTAJ)
Czasy oczekiwania na dostawę poszczególnych przewoźników:
- Poczta Polska: w 90% przypadków 48h (2 dni robocze) od nadania (w pozostałych 3-4 dni robocze).
Ad. 3: Na jakich zasadach mogę zwrócić, bądź zareklamować towar?
Zasady zwrotów i reklamacji opisane są tutaj: http://www.zaklinaczpsow.pl/informacje-dla-kupujacych.html
Stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.